Början på ett gladare liv?

Idag gick Ella hem från skolan för att hon inte mådde så bra, så jag var "ensam" :P Men jaa, det gick bra ändå :) Känner att det går extremt bra i matten nu, känner mig faan smartast nu :D Haha men iaf, sen hade vi världens tråkigaste föreläsning där jag låtsades lyssna :P Haha vi kommer jue ändå att få det på papper xD Sen gjorde jag mer matte, gjorde ännu mer matte och sen träffade jag Sara :) Vi pratade lite, tack för att du finns så jag kunde berätta <3 Tittade på lite kläder också :) Sen stack vi hem och sen åkte jag med pappa och Lea till ett till möte. Sen käkade vi och sen åkte vi hem :) Aja, imorrn är det en lång dag i skolan men ja, jag klarar mig nog :) Hihi jag mår mycke bättre nu, en börda tung som en sten har lättat från mitt bröst, tack gumman för att du finns där <3 Jag måste verkligen börja att se mer positivt på livet!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0