Sjuk, det suger.

Nu sitter jag här med lilla bebis, nicke <3 Och han bara spinner och spinner. Jag är sjuk, men jag gick till skolan ändå. Vi hade musikprov och jag tror att det gick ganska bra :) Han sa att han blev tårögd.. av att de va bra alltså. Men ja, jag gillar inte Simon. Men ger han mig bra betyg så (a) Sen pluggade jag inte så mycke på eftermiddan. Sen hade jag blie bild och sen matte. Fick sluta lite tidigare för att jag va så duktig :) Träffade Sara och sen mötte vi upp Mohammed och Daniel och åkte hem till dom och bara satt en stund. Sen stack vi till Skäris och mötte Michelle och sen Mattis. Sen åkte vi hem för Sara skulle hem. Det va ingen hemma, eller det är det inte nu heller men, så jag käkade lite och sen satte jag mig vid datorn :) Haha jag har inet gjort så mycke mer idag då :P Joo tänkt, massor. På mycket. Jag orkar inte tänka. Men jag gör det ändå. Aja, ska fortsätta kolla lite på tv nu :)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0