Partaj var det!

Vaknade och passade Jonte en stund för att mamma skulle handla. Sen började jag göra i ordning i mitt rum innan jag insåg att det var dags att börja göra sig i ordning. Sen åkte jag och träffade Sara och Michelle i Skäris och käkade, tack Sara för att du bjöd :) Sen gick vi till henne och gjorde i ording inför hennes fest :) Vid 18 började folk komma och vid 19 var nog alla där. Det blev Sing Star, snack, käk och dans. Förlåt för att jag va tråkig i mitten men jaa, orkade bara inte just då.. Men tack alla för en underbar kväll, och tack Sara för att jag fick komma :) <3 Imorrrn blir det att göra färdigt i rummet och sen på kvällen åka till pappa :) Jaa, jag ska väl kanske titta på nån film eller nåt nu, är alldeles för pigg för att sova (a)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0