Orken finns bara inte där.

Varför får jag ont i bröstet av att läsa det? Varför vill jag bara sjunka genom jorden och försvinna? Jag vill bara stänga av tankarna och känslorna för en stund.. För jag orkar inte med allt.

Hann inte skriva nåt igår för jag skulle åka till pappa. Fixade mitt rum hos mamma hela dan, och senare på kvällen åkte jag till pappa :) Idag har jag varit i skolan och va ganska glad, eller ja, fasaden va de.. För det är det jag måste hålla uppe, för jag orkar inte med folk som frågar som jag inte har lust att prata med. Träffade Mohammed och satt ute med honom och lite folk på eftermiddan. Hade PH och läste och sen träffade jag och Ella Alex och Mohammed och va lite med dom. Träffade farmor också :) Sen shoppade jag lite: vtå linnen, strumpbyxor och lite smink. Sen åkte jag, pappa och Lea och kollade på golv till gillestugan. Sen har jag inte gjort mycke mer. Orkar inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0