Någon som kan göra en snygg header till mig? :)

Idag var sista dagen på jobbet, YES :D Slutade tidigt, typ vid 13, och sen åkte jag hem med pappa och mötte Lea vid parkeringen. Sen har vi bara suttit hemma, beställde hem pizza och nu är jag och Conny ensamma hemma och kollar på idol :) Och fy faan va Alice är bra! Hon borde faan vinna..
I helgen då? Imorrn tror jag att jag ska ta mig till Skäris och köpa tjocktröja och kolla skor :) Vet att jag inte borde shoppa men jag behöver en tjocktröja och den kommer kanske pappa betala, och skorna också så :P Men nya tights ska jag nog köpa ändå, och en sväng in på Gina ska jag nog hinna med :P Sen på söndag ska jag städa och sen på kvällen åka in med pappa och Lea och kolla på Footloose på Intiman :) Väldigt trevligt, och en perfekt avslutning på lovet :D

Och som rubriken säger, finns det någon som kan fixa en snygg header till min blogg? :) Jag är sämst på redigeringsprogram och sånt så är det någon där ute som kan tänka sig att göra en kan väl slänga in en kommentar? :)
Ha det bra, ska fortsätta kolla på Idol nu :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Ingrid's

Jag kan, om du vill :)

2008-10-31 @ 20:58:38
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0