Lång dag..

Den här dagen har varit lååång.. Även fast jag somnade vid halv 4 så vaknade jag kl 8 och kunde inte somna om.. Så jag gick upp och duschade och sen åkte hela familjen till Ikea och Elgiganten :) Och då kom jag på hur mycke jag vill ha en ny kamera, men jag har inte råd att köpa en själv så jag får vänta till jul.. Aja, sen har jag varit hemma och bara tråkat från typ 13.. Så ja, de är typ sju timmar.. Snart är det Stjärnor på is :D Hoppas att Kicken inte åker ut, han hängde jue löst förra veckan.. Sen hejar jag jue självklart på Marcus :) Hihi hoppas inte att mina pojkar åker ut nu då :) Nu poppar Conny popcorn så jag borde gå ut i köket och kolla om han sparar nåt till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0