Fredagar är alltid kul :D

Idag är det fredag :D Fast den började inte så jättebra. Conny väckte mig vid åtta, så det va bara att slänga på mig kläderna och sticka! Jag kom i tid för att Lea skjutsade <3 Sen hade vi lite tråkigt på förmiddan :P Eller ja, spanskan va kul. Sen va de lunch och sen hade vi tråkigt på eftermiddan också haha xD Efter skolan kom Sara, Michelle och Freja och va med dom en stund. Sen hämtade mamma mig och vi handlade och köpte hem pizza :D Sen har jag inte gjort mycket mer än att bara suttit vid datorn och snackat med lite blandat folk :) Det är väl alltid kul :) Hehe, ska fortsätta att kolla på tv nu. Hoppas att alla har en bra helg :D

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Alina

tack hördu!! :) Att du kollade så långt ner i bloggen hihi:)

2008-10-24 @ 22:10:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

men tack hördu!!! :) glad jag blir!!

2008-10-24 @ 22:36:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0