Efter en kväll hos Ella är man lite flumm ^^

Igår va kaos i skolan. Lektioner hela tiden, inlämning av kursen vilket gjorde att jag va tvungen att stanna jättelänge efter skolan.. Men jaa Sara kom och mobbade mig lite på eftermiddan, sen gick hon och då va de bara jag och Robin kvar typ :P Sen åkte jag hem, typ halv fem... Sen stack jag till skäris och mötte Ella och sen stack vi hem till henne och kollade på Camp Rock :D Sen hade båda så vi gick ut och flummade lite. Eftersom det regnade hade ingen av oss känsel i benen så när vi kom hem gjorde vi te och hade lite mysigt :P Sen somnade hon medans jag kollade på nån film och sen gick vi och la oss. Sov inte så bra, vaknade flera gånger och kunde inte somna om.. Idag gjorde vi absolut ingenting :P Har bara städat här hemma och väntar på mat typ :D
Puss <3

Tack vare en helt underbar person är jag helt helt HELT över dig, faan va underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0