Dag 4 på Romator.

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har inte riktigt tid att sitta vid datorn ;)
I tisdags träffade jag Sara och Ingrid direkt efter jobbet, trevligt trevligt :) Sen träffade jag och Sara Michelle som kommit tillbaka till Stockholm :) Det var också väldigt trevligt. Sen gick jag hem med Sara och vi pratade lite. Sen satt jag mest och kollade på tv och sen sov.
Igår, onsdag, så va pappa ledig så jag fick ta mig till jobbet själv. Jag fick gå upp, gissa.. Kl. 5! Ah, bussturen tog 40 min, höll på att somna hela tiden. Det gick bra på jobbet och sen gick jag tidigare för att möta Conny. Sen åkte vi iväg och vi kom hem typ 21 och kollade på Greys och sen gick jag och la mig typ direkt för jag va så helvetes trött!
Idag åkte jag med pappa, alltså gick jag inte upp kl. 5 :P Jobbet gick bra idag också, även om jag mest fick sortera papper -,- Men jag smsade med Mohammed typ hela dan så det gick bra ändå :D Sen sa jag till pappa att jag ville åka hem så då gjorde vi de :P Nu sitter jag bara och väntar på mat, blir så jävlig hungrig av att jobba :O Och trött är jag, men nu är det bara imorrn kvar, och då slutar jag tidigt så jippe :D Hur har ni haft det idag? :)

Dagens låt: Let Me Be Myself-3 Doors Down

I guess i just got lost
Bein' someone else
I tried to kill the pain
Nothin ever helped
I left myself behind
Somewhere along the way
Hopin to come back around
To find myself someday

Lately i'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Just let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself
Would you let me be myself

I'll never find my heart
Behind someone else
I'll never see the light of day
Living in this cell
It's time to make my way
Into the world i knew
Take back all of these times
That i gave in to you

Lately i'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
And let me be myself
For a while, if you don't mind
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself

That's all i've ever wanted from this world
Is to let me be me

Kommentarer
Postat av: ERIK

Tack för tipset! :)

2008-10-31 @ 10:26:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0