Bror <3

Det har regnat hela dan, det suger. Jag hade kunnat sova hela dan, för jag skulle inte märkat att det var dag. Men det gjorde jag inte, istället utnyttjade tiden att umgås med min kära bror <3 Jag saknar att inte träffa honom lika mycket ny eftersom jag bor mer hoa pappa, men det får mig ändå att verkligen uppskatta tiden.  Förut tyckte jag oftast att han va en liten skitunge, men nu är han den underbaraste lilla pojken jag träffat <3 Vi har suttit och spelat och så, men nu har han åkt till sin pappa, så om 2 veckor träffar jag honom igen, jag längtar redan :D
Alla andra behöver inte känna Oh nej det är söndag, eftersom det är lov. Men eftersom jag har valt att jobba så känns det lite så.. Visst nu tjänar jag lite pengar, men man vill jue ändå ha lov också.. Men som sagt, nu har jag valt det så jag får utnyttja tiden efter jobbet så mycket som möjligt och faktiskt se jobbet positivt :) Det måste jag göra oftare, se positivt på saker :)
Försöker hitta lite ny musik att lyssna på som gör att det blir lite roligare att jobba. Har hittat lite, men har ni några tips får ni gärna säga till :) Jag lyssnar på det mesta :D Vi hörs senare!




Bilden togs i julas, min kära lillebror <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens fråga! ( Vad skulle kunna göra min blogg roligre)? kram/ Alisa

2008-10-26 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0