-Lycka till, må arbetet bli fullbordat! HAHAHA!

Idag har det varit en ganska soft dag :P Film hela förmiddan där vi bara kommenterade på vad dom hade på sig och vad dom gjorde haha xD Sen på lunchen slog Conny i huvudet så jag va jue typ lätt orolig när jag såg att han blödde från huvudet. Men sen jobbade jag me kurs och så. Sen hade jag PH och jobbade mer med kurs. Efter skolan träffade jag Mohammed :D Han va fett glad.. Han ba det finns inga som ni i min skola.. Jag trodde faan att han skulle börja gråta.. Så vi satt i parken, Jag, Ella, Mohammed och Robin, och snackade om allt möjligt, om mat tex :P Sen träffade vi Alex en snabbis innan vi åkte hem. Sen har jag suttit och pratat med mamma om vad vi ska köpa på fredag till min rum :D Åh jag är så glad :D:D

Om jag blir avundsjuk när jag ser dig med andra, betyder det att jag har sånna känslor för dig?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0