-Jag känner dig, du är inte alls trött. Du vet att jag älskar dig och det gör ont att se dig såhär.

Att höra dom orden var bara så underbart, det finns nån som bryr sig..
Idag va jag inte på mitt humör, alla frågade vad som jag så ledsen över, men vad skulle jag säga? Så det blev det vanliga svaret: Nej det är inget, jag är bara trött. Men Vladimir märkte att det inte va något fel.. Att han frågade gjorde mig chockad, det som gjorde mig ännu mer chockad var att han genomskådade min bluff att jag bara var trött.. Men det är skönt att veta att han märker nåt.. Vi satt och pratade en stund, det va skönt, även om det var mest han som pratade. Sen gjorde jag nästan klart kursen och sen va det matte. Sen hade jag svenska på eftermiddan och sen utvärdering. Sen var Sara i skolan och pratade lit med henne och sen va jag tvungen att gå för jag skulle träffa mamma för att köpa lite grejer till mitt rum :) Träffade pappa en snabbis när vi skulle hämta mina grejer, så skönt. Sen här på eftermiddan och kvällen har jag fixat i mitt rum :) Och jag är ändå inte klar än (a) Ska fixa det innan jag drar till Sara och hjälper henne innan det är FEST! :D aja, orkar inte skriva mer..
Puss <3

This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now
Gonna let the light shine on me
Now I've found, who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I wanna be
This is me

Om jag ändå kunde känna så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0