Vem va det som sa att det va sjukt att man fastnade i datorspel?

Det blev inte så mycket idol idag, satt och spelade istället (a) Japp, jag som typ hela veckan sagt "hur kan man fastna datornspel?!" och nu får jag äta upp det.. Jag har alltså fastnat i Spore, inte världens datorspel men jaa :P Men nu tyckte jag att det räckte, så Conny fick spela istället :P Hahah, men det var iaf Lars som fick åka ut, tack för de. Han är kul, men han platsar faan inte i idol :O Så det va jue bra att han åkte ut :) Nu ska jag bara vänta på att mina låtar ska ladda klart och sen ladda in dom i min kära ipod och sen sätta mig och titta på Gossip Girl :D Haha det är faktiskt skolarbete men iaf ^^

Sitter och kollar på Boston Tea Party så länge. Det handlar om mat. Och jag säger bara, faan dig som uppfann bantning! Förr i tiden, typ antiken, var de status att ha större kropp. De e faan ett sundare ideal än det vi har idag, pinnsmala. Håller ni inte med?

Ska fortsätta kolla på tv nu, vi hörs kanske sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0