Hej hopp!

Tja! Jag bloggar lite tidigare idag eftersom jag inte vet om jag kommer sitta vid datorn sen. Dagen idag, den va också bra :) Gjorde lite nytta och gjorde klart frågorna om Evolutionen :O:O Och de är bara tisdag :O oj oj oj, har går de bra :D Sen hade jag lite matte och engelska (suger verkligen på engelska så jag hatar verkligen dom lektionerna -,-) Sen satt jag med Ella och planerade hur vi skulle göra på Gymnasiemässan :) Ska jue dit nästa vecka :O Shit, faan va tiden går snabbt! Aja sen hade vi idrott, typ dans (?) och jag kunde inte sluta garva så jäkla kul va de haha xD Själva momentet va inte så kul men haha :P Faan va jag hatar när folk gör det för perfekt men kan inte ens göra uppgiften.. Sen luffade jag med Ella och Camilo på t-banan och då började vi prata minnen.. typ 5 juli.. Men ja, sen så åkte jag hem och nu sitter jag här :) Idag är det pluggdag, ska försöka göra lite matte, eftersom jag måste bli klar den här veckan.. Men det går nog bra :D

Gud va det är läskigt med gymnasiet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0