Som person har jag rätt till att känna det jag känner.

Jag ville bara gråta. Skita i allt och alla och bara springa ut och gråta. Jag kände att en tår föll från ögonvrån, men jag stoppade alla andra för att inte verka svag. För då skulle jue alla tro att jag grät för mattetalet. Så jag höll tillbaka och lyssnade inte alls på när han pratade om förenklingar och kort division. Jag tänkte bara på vad som skulle hända om jag gick ut..

Idag hade jag möte på förmiddan och sen kom jag till skolan smått okoncentrerad. Gjorde inte mycke på bilden med jag fick VG på musikprovet som vi hade för ett tag sen :) Skitbra för mig, men typ ingen annan fick ens godkänt för att provet var alldeles för avancerat om man inte hade några förkunskaper. Simon är verkligen dum i huvudet. Sen va de lunch men jag kunde inte på i mig mycket. Sen skulle vi käka glass men jag kunde inte äta hela ens.. Sen hade vi nån föreläning som några utbytesstudenter hade, inte skitkul men. Sen va de bild/musik och jag satt och sjöng när killarna spelade, rätt kul. Och sen va de matte, och ja, det gick jue inte så bra. Sen ville jag bara hem, så jag stack hem, tänkte stanna kvar men efter matten så ville jag bara hem. Ska hem till mamma sen och fira Björn. Det blir väl kul. Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0