Ont i hela kroppen för faan.

Hann inte plugga igår, eftersom jag va hos Karkki :) Skoldan gick ganska bra, blev klar med veckans NO, stort plus! Sen hade vi föreläsning med Mats där det alltid händer roliga saker: som när han sa att könscellerna hos killar kan dö av strålningen från mobilen om man har det i fickan. Sen tog alla killar upp mobilen och la det på bordet, gud va jag garva xD Iaf, sen hade jag PH och sånt, och då fick jag tillåtelse att ta ledigt på torsdag eftermiddag för att gå på Gymnasiemässan :) Hihi sen drog jag och Karkki och lämnade in min mobil i Zinken (för 4:e gången..) och sen gick vi hem till henne och bara umgicks :)

Idag va niorna på Kunskapsgymnasiet i Liljeholmen, jättekul -,- Förstår inte varför alla va tvungna att gå dit om vi inte ens ville gå där.. Men iaf, engelskan va rolig och man behövde inte plugga så de va bara att tacka och ta emot :) Sen slappade vi när vi kom tillbaka till skolan och sen hade vi idrott, valfritt :D Haha höll på med ringarna hela timmen så nu har jag typ skitont i händerna -,- Och jag kommer va helt död imorrn inför idrottsdan i Sätrahallen. Men iaf.. är hur hungrig som faan och väntar på att pappa ska komma hem och laga mat! Han brukar va hemma tidigare men han jobbade väl över eller nåt. Ikväll blir det plugg, det blir nog svenska, eller spanska. Måste skriva klart den satans berättelsen och sen redovisa den här veckan..

Nu kom Lea och sa att pappa är på möte i skolan, så jag vet inte riktigt när vi kommer äta men men :P Ska kolla lite gymnasium nu iaf, ha de bra :D Faan va långt de blev xD
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0