Folk verkar inte förstå varför man är orolig.

Hann inte blogga igår, för jag kom hem sent, eller nej, men jag hann inte iaf. Det var en väldigt konstig lördag, mest för att jag va i skolan. Vi hade öppet hus, men jag såg typ bara 2 som inte gick i skolan. Men aja, redovisade engelska, det gick inte så bra, eftersom jag int ekan prata engelska. Om han skulle sätte betyg så skulle han sätta VG+ på texten, MVG om jag inte missade alla småfel, och G- på det muntliga -,- Men jaa, så jag ska tydligen prata engelska med mig själv (?) så jag blir bättre på att få ett flyt, det kanske funkar, who knows.. Iaf sen gjorde jag klart bilden så jag behöver inte stanna på onsdag :D Sen efter skolan, typ vid 12 åkte jag hem till Ella innan hon skulle åka och träffa sina polacker. Så jag träffade Karkki och vi åkte in till stan, fick gratis mat på Reddas jobb :) Och jag som aldrig äter fick tyckte faktiskt att de va gott, tyck vad ni vill ni andra, jag bryr mig inte. Tack snälla Redda :) Sen gick vi runt lite i stan, mysigt :) Men det blåste och de va jue inte så kul, men iaf :) Sen åkte vi hem till mig, käkade och kollade på Madagaskar som gick på femman :) Karkki lekte med katterna som vanligt xD Sen följde jag me henne halv vägs hem, skönt med en promenad sådär på kvällen :) Sen satt jag bara i soffan med familjen och kollade på Stjärnor på is :)

Idag kommer Farfar och Katharina och vi ska fira Björn :) Han fyllde jue år förra veckan. Kul att träffa dom, har inte gjort de sen i augusti :O Iaf, nu ska jag kolla om vi inte ska käka frukost snart!

Det du sa fick mig att tänka. Kan det vara så? Snälla, låt det inte vara så.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0