Jag ska oroa mig, jämt jämt jämt. Varför kan jag inte sluta?

Dagen har varit totalt kaos. Först var det No-prov. Inta jättesvårt, men det va inte enkelt heller eftersom jag inte hade pluggat nåt igår. Men aja, tror att jag klarade det iaf :) Sen hade jag rast resten av förmiddan ^^ Sen mådde Karkki inte så bra, men hon ville inte prata <3 Så det oroade jag mig för typ hela tiden medans niorna gick på nån konsert på Scengymnasiet. Vissa var riktigt bra, vissa sjöng falskt. Sen gick jag tillbaka till skolan och där fortsatte kaoset. Karkki mådde inte bättre och sen satte sig Suraj på Daniels rygg så han hade skitont.. Han fick tom åka till sjukhuset.. Hoppas han blir bättre <3 Sen hade vi idrott, sådär, det va rätt kul med redskapsgymnastik, även om jag är typ sämst :P Sen åkte jag hem, piggade upp Karkki på sms, duschade, middag och sen plugga lite spanska. Ikväll är det Desperat Housewifes :D Så kul :D Aja, nu ska jag fortsätta prata med Karkki :)
Puss <3



Vi fixar det här, eller hur? <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0