Take my home. Take everything I own.

Dagen har varit sämst.. Blir så irriterad på alla jobbiga människor i skolan, vill bara därifrån..
Idag började vi med förberedelserna inför Gamleby :D Men alla va skit. Har inga ideer, men jag får iaf jobba med Ella på hemkunskapen :) Iaf, va hos vårdcentralen och försökte boka tid för mitt knä men man kunde inte boka så lång tid i förväg -,- Jävla piss vård, men aja.. Sen åkte jag och Karkki till Media Markt för att kolla kameror, min är jue som sagt typ trasig, den går jue att använda men de är glapp i batteriluckan. Iaf, hittade en som jag vill ha: Canon IXUS 90IS, så det är bara att skriva upp den på önskelistan och vänta tills jul och hoppas :D Idag ska jag plugga inför provet imorrn i Genetik :) Tror att det kommer gå rätt bra, kan det mesta och det är bara ett G-prov :) 
Nu ska jag vänta på att pappa kommer hem och fixar mat :D Under tiden tittar jag på One Tree Hill och surfa runt :P Ha det så bra!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0