Snö är så himla underbart..

Oj oj oj vad jag inte har bloggat på några dagar, förlåt, men jag har bara inte hunnit. Ska försöka göra en summering av veckan:)
Onsdag Va i skolan, kommer faktiskt inte ihåg vad som hände under dagen, det hät hänt så jävla mycke den här veckan. Men sen efter skolan drog jag till Ella som va sjuk och gjorde Hkk, hade rätt kul :) Det märktes att hon inta hade varit ute på ett tag (a) Sen drog jag till mötet, och det snöa :D Så underbart. Sen va de en tjej som undrade om jag och Conny va tvillingar :O Förolämpning! Men att hon tyckte att jag såg ut som 17 vägde upp det lite :P Sen åktå jag hem och kollade på Greys :)
Torsdag Snön låg inte kvar :( De va bara is, men de va också kul eftersom skolgården blev en isbana som vi åkte på haha, jag vet att jag är barnslig men va faan, man får jue passa på :D Iaf, sen hade jag på nåt sätt tappat bort mitt matteblock så jag fick räkna huvudräkning på extramatten.. Men det gick nog bra ändå :P Jag va trött typ hela dan, hade inte sovit mycke. När jag skulle säga hej då till Karkki sa jag till och med Gonatt.. Iaf, gick hem, pluggade och slappade resten av kvällen.
Fredag Nu börjar jag komme ihåg mer och mer, men bara för att det va igår xD Rätt okey dag i skolan, fick äntligen min jävla spanska redovisad! :D Fy faan va glad jag blev :D Nu är det inte långt till ett G :D Sen så va Anette bäääääääst! Hon hittade mitt matteblock! Fy helvete vad glad jag blev, alla mina papper, åh Anette du är bäst! Sen hade vi utvärdering, tråk som vanligt.. Sara kom till skolan, pratade lite med henne. Sen drog jag med Karkki till parken och sen hem till henne. Hade en underbar kväll, tack älskling :) Hon fick en ny kamera som vi kommer ha mycke nytta av i Gamleby ^^ Vi titta på film, sjöng Sing Star, appropå de, har alla blivit galna eller :O Kattis ba du sjunger så bra så jag ryser, kom igen, jag sjunder jue som en kratta! Sen sa Ella de också :O Aldrig att jag söker till idol säger jag bara..
Idag lördag ska jag med pappa och Lea på öppet hus på Didaktus och Jensen :) De blir väl najs, sen hoppas jag att vi kan åka och köpa skor eftersom det är snö ute :D Sen ska jag till mamma och vi kommer förmodligen gå på bio med Jonte, Madagaskar :) Så dagen blir najs :)
Sen, det som jag har väntat på så länge, och jag är så taggad, Gamleby på måndag till fredag! Yes yes yes, jag kommer ha så kul med mina tjejer, Ella och Karkki :D Åh det kommer bli så kul :) Aja, ska sluta skriva nu för det blev rätt långt (a)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0