Orkar inte ens sova.

Nu sitter jag här och borde egentligen sova men jag kan inte, orkar inte anstränga mig för nåt. Tänker titta på Gosspi Girl, sova när jag ha lust och ta dagen som den kommer imorrn, för jag kommer ändå inte orka plugga nåt imorrn, och då är det enklare att skylla på att man är trött. Så det är vad jag tänker göra just nu, men först ska jag göra en Mattis:

Längtar tills vi åker till Gamleby.
Längtar tills jag slipper den här skiten.
Längtar tills jag slipper tänka på dig hela tiden.
Längtar tills jag börjat gymnasiet.
Längtar tills jag få börja på nytt.
Längtar tills mamma blir en sjua.
Längtar tills jag äntligen kan känna mig stolt över mig själv för att jag gjort nåntong bra.

Jaa, det var lite sådär, mycke känns ganska hopplöst just nu, men ska försöka att få det att inte påverka skolan för mycket, för att då kanske jag inte kommer in på det gymnasium jag vill och då är det inte lika kul. Så det är bara imorrn som jag skiter i allt, sen ska jag faan försöka att ge järnet! Nu ska jag titta på GG och sen om jag orkar skriva lite på berättelsen i svenskan :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Isabella (moonsparkle)

Vem längtar inte till Gamleby ;P

2008-11-13 @ 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0