Jag hatar att jag alltid oroar mig för allt och alla.

Har inte hunnit blogga typ nånting den här veckan, men jag har haft väldigt mycke att göra. Få se, jag bloggade i tisdags va? I onsdags hade vi extra matte på förmiddan och gjorde gamla NP, jag är bäst så jag tyckte att dom va jättelätta :P Men ja, sen käkade vi och sen åkte vi till Sätra och hade idrottsdag. Det gick väl bra, typ. Sen åkte jag hem och sen på möte efter att jag fixade mig i ordning. Det är alltid lika lärorikt och jag förändras faktiskt, jag känner det redan nu även om jag bara gått 3 gånger ;) Aja, sen åkte jag hem och kollade på älskade Greys och pluggade lite spanska innan jag la mig ;)
Igår, tosdag alltså, så hade jag bild på förmiddan och blev nästan klar med bilden som ska lämnas in nästa vecka, får göra klart den på onsdag.. Men aja, sen drog jag, Ella, Robin och Camilo på gymnasiemässan. Faan va folk de va och faan va länge jag och Ella gick xD Men vi tog typ papper från alla skolor men det blev bara några när jag gallrade ur broshyrerna sen ;) Vi tog gratissaker haha, de va faktiskt rätt kul att vara där. Men faan va trött man va sen :O Kom hem typ fem och satte mig i soffan och rörde mig inte på ett bra tag. Jag va verkligen helt slut!
Idag har det varit en väldigt jobbig dag. Höll på att somna på allvar på spanskan, var så jävla trött. Efter skolan kom Sara och jag pratade lite med henne, hennes mobil har jue inte funkat så jag har inte pratat med henne på skitlänge :O Jag har haft så mycke att göra den här veckan, det är helt sjukt.. Och helgen är inte bättre. Imorrn är det öppet hus på skolan, alltså att vi går i skolan och plugga imorrn också. Vi kommer ha labb och bild som inte är så jätteansträngande så det är okey. Och sen på söndag kommer farfar och firar björn, faan va längesen det va jag träffade farfar :) Så eftersom delgen är så fullspäckad måste jag städa idag, ska nog ta och göra det så snart som möjligt så jag har det gjort. Kommer nog att sova en stund sen också, för jag är så jävla trött. Så det är nog bäst att jag slutar skrive eftersom jag egentligen satte mig vid datorn för ca 40 min för att bara kolla en sak.. Ha de bra!


Helt sjuk sann text som Karkki hitta nånstans :O Den är jue ganska sann..


Bröst, mens och fett hår. Killar, smink och feta lår.
Ha koll på modet, följa trender. Stå ut med kompisar som dig ryggen vänder.
Röka cigaretter för grupptryckets skull, senare på en fest dricka sig full.
Börja banta få aneroxia, bli undernärd. Välkommen till en tonårstjejs underbara värld


Kommentarer
Postat av: Ingrid's

Wendela Hebbe :)

2008-11-15 @ 20:40:28
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0