Ingen sömn här inte.

Satt uppe rätt mycke igår natt och kollade på Gossip Girl och pluggade (:O) Gick väl och la mig runt fyra, men kunde inte somna. Tänkte på mycke, kanske va det därför. Eller för att jag hade druckit rätt mycke Cola innan ^^
Iaf, mamma väckte mig halv elva för vi skulle skjutsa Jonte till nåt kalas och jag och mamma skulle handla och sådär :) Jag ville ha skor, fast mamma ville att pappa skulle betala.. Sen letade jag efter lila strumpbyxor, men de finns faan ingenstans om man inte vill ha skittunna, för då finns de på H&M. Men jag kom hem med ett impulsköp: en plattång. Kostade under 200, men jag ville inte köpa nån dyrare eftersom jag inte vet hur mycke jag kommer använda den. Men den fungerar iaf så jag är nöjd :) Sen har jag pluggat lite till och satt väldigt länge och spelade Spore, jag är typ bäst :D Sen kollade jag på Stjärnor på is där Kicken åkte ut :( Sen har jag tittar på mer GG, ska se 8 avsnittet snart när jag skrivit klart här :) Imorrn, eller rättare sagt idag är det alla pappors dag :) Självklart ska jag fira världens bästa pappa, alltså min, ska dra dit lite tidigare och fika och sådär :) Trevligt trevligt. Saknar pappa redan <3 Iaf, nu ska jag titta vidare och jag får jue se när jag kommer i säng i natt ^^
Puss <3



Såååå, vad tycker ni om plattat hår på mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0