Gamleby, i sammanfattning :)

Eftersom Karkki är duktig och laddar upp bilder kan jag väl köra en summering av Gamleby! :D
Måndag
Dags att åka :D Jag va så jävla peppad, men det ändrades när jag gick på bussen. Ville gråta, men de kunde jag jue inte göra. Det var bara att sitta och smsa med Sara och Karkki <3 Mådde lite bättre, resan gick bra iaf :) Jag delade rum med Ella och Karkki :D Faan va bra att du bytte till vårt rum Karkki! Vi hade så kul hela veckan :D Iaf, vi va jue inte där bara för att ha kul, så de va bara att börja sy :) Sen på kvällen blev det snöbollskrig :D Sen till Centrum och sen vila lite :P Ni var borta hela kvällen. Det gjorde ont. Jag slog, sparkade, hoppades att det skulle gå över. Jag grät, medans ni pratade. Jag grät så att jag va tvungen att vända på kudden. Sen när ni kom kunde jag inte gråta, har extremt svårt att göra det inför folk. Det började göra ont efter ett tag, i både handen och foten. Faan att jag ska göra likadant som du gjorde när du mådde skit. Tur att jag hade er tjejer, det var skönt <3
Tisdag
Det gjorde forrfarande ont, men försökte att inte tänka på det så gott de gick. Hade sy hela dan. Det hände inget speciellt som jag kommer ihåg, bara massa bus med tjejerna som vanligt :D
Onsdag
Sy på förmiddan och Hkk på eftermiddan. Jag och Ella va såklart bäst :P Haha, sen busade vi med massa folk på kvällen (a) Så jävla kul! Skrattade så mycke, har inte mått så bra på länge :) Fick även bättre kontakt med niorna, och de är jue inte fel :) Sen hade niorna "disco" i vårt hus, så jävla kul :D Se flesta va me, men inte alla ;) Kul iaf :)
Torsdag
Sista hela dagen. Teknik och sy stog på schemat ;) Sen på kvällen var de dags att göra sig i ordning, sen va de dans :) Fast ljudet typ sög, eller så va de tråkiga låtar. Så vi flyttade upp till vårt hus, niorna alltså :) De blev najs, speciellt när en viss person blev sur för att en annan person inte ville dansa me dig :P Sååå synd, men jag blev glad iaf :) Haha, sen va de bara att börja packa och sen sova :)
Fredag
Upp tidigt och städa, blev såklart godkända ;) Sen hade jag sy och sen håltimme en stund. Hade trevligt :) Sen skulle vi åka :( Vi hade sagt till alla att alla nior ska sitta uppe längst fram, och vad gör Sandra och Patrik? Sätter sig längst bak. Man ba hallå? Sen fick Ella dom att flytta på sig :P Haha satt med Ella och Redda och Adde bredvid, Isa och Suraj bakom dom och Camilo och Robin bakom mig och Ella. Kul hemresa, fast de blev tråkigt ibland ;) Sen va vi framme, säga hej då till alla och sen hemma. Faan va skönt de va att komma hem egentligen.

Bilder kommer laddas upp på bilddagboken, men kolla här sålänge :)
Idag kommer jag bara sitta hemma :) VI hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0