Första dagen i skolan, great :D

Dagen har varit jäkligt bra :D Faktiskt skönt att vara tillbaka i skolan :O Men att träffa alla va helt underbart, speciellt Karkki, faan va jag har saknat henne <3<3 Du va borta för länge älskling.. Men ja, eftersom jag inte har sovit hela lovet var de inte så svårt att ta sig upp i morse :P Sen stacka jag till skolan och möttes av en Karkki som såg gråtfärdig ut, men de va hon inte :) Faan va skönt de va att träffa henne, hon är kanske yngre men jag vet inte om det är någon som är som hon, som förstår mig på det sättet som hon gör! Ah, iaf träffade Camilo och Ella också som inte va i skolan senaste veckan innan lovet. Och såklart Robin, och alla andra haha :P Vi va helt flum hela dan :P Sen stannade Karkki i skolan till jag hade haft PH för vi skulle hem till mig sen och plugga spanska :) Så sen gick vi, fast vi va i parken först och pratade av oss, iaf jag, tack för att du lyssnade :) Och så sa hon nåt så fint att jag aldrig kommer glömma de <3<3 Och jag trodde först att jag skulle börja gråta.. Och så såg vi världens finaste kille, men världens finaste häck, åh jag och Karkki dog! Så jäkla fin, och verkade vara så snäll när han tog hand om killen han va assistent till :) Hahah men sen blev de kallt och vi gick hem till mig och pluggade lite och sen mobbade folk på bdb haha :P Faan va vi skatta, det va skönt att bara få göra de :) Hihi men sen skulle hon gå coh jag satt kvar vid datorn för att chatta på msn och det är de jag gör nu :)

Åh, du fattar inte hur skönt det är att ha dig hemma älskling, du fattar inte..
Tack för en underbar dag, lika underbar som du, om det ens går :O


Vet inte om jag kommer blogga mer idag, men om inte så får ni ha en bra kväll, för de tänker jag ha :D
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0