Footloose :)

Dagen har varit så jäkla bra :D En perfekt avslutning på lovet! Jag gick upp ganska tidigt och städade, sen åkte jag, pappa och Lea in till stan för att se Footloose :D Så jäkla bra!! Sen gick vi och käka på kinabuffé :D Skitgott :) Imorrn är det skola och det är lite blandade känslor. Skitkul att träffa alla, speciellt Ella och en annan person. Men sen är det jue själva skolarbetet som inte är så kul. Men jag klarar mig :)



Såg alltså Footloose idag, med Brolle :) Och han var bra som den elaka ligisten, men han ser fortfarande för snäll ut :P Men du var nog ändå bättre en Måns Zelmerlöv ^^ Och han som spela Micke, kommer aldrig att glömma. Han va så jävla kul att jag har träningsvärk i magen för att jag skrattade för mycke xD Och han sjöng jäkligt bra. Alla som va me, utom Petra Nielsen va sjukt duktiga! Jag fattar inte att typ alla är okända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0