Du vet att jag inte klarar av att se dig lida, så snälla berätta för mig.

Det är fredag, äntligen. Hade spanska på morgonen och jobbade med de typ hela dan. Vladimir försökte prata med mig om igår, men jag hade ingen lust att prata, så ursäkten fick bli att jag va trött. Han ser så lidinde ut.. Det är så jobbigt. Ham trodde att han hade gjort något, men det hade han jue såklart inte. Funderar på att börja prata mer med honom, men jag vet inte. Han är faktiskt den enda läraren som ser mig, som ser när jag inte mår bra. Som säger till mig att han vet att jag mår skit. Jag får se, om jag orkar.. För han är faktiskt en person som jag litar på. Men aja, för att sluta prata om Vladimir, sen slutade jag och åkte hem till pappa och sen till mamma. Sen har jag bara legat här i soffan, har nog somnat flera gånger. Sov jue inte så mycke i natt. Och mår inte helt 100, och att må skit, på alla sätt tär på kroppen. Jag har verkligen insett de nu. Aja, kommer säkert skriva mer sen, nu känner jag bara att jag behöver vila lite till.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0