Den som sa att man inte kan köpa lycka, hade inte hittat rätt ställe att shoppa på.

Jaha, idag är det lördag :) Faan va skönt att få vakna helt själv, utan väckarklocka och sova hur länge jag vill :D Jag sov visserligen bara till nio men det var ändå skönt att få sova ut :) Så jag gjorde som jag brukar när jag vaknar "för tidigt": jag ställde mig i duschen, såå skönt. Sen gick jag ner och satte mig vid datorn (a) och sen kom alla andra upp och vi åt frukost tillsammans :) Sen gjorde jag mig i ordning och drog till Skäris där jag shoppade lite och kollade på skor :) Det jag köpte va en killhuvtröja (viktigt att det är en killtröja, det är jue dom som är skönast :O) från H&M, en mössa från BikBok, en tunika från Gina Tricot, nagellack och nagellacks-borttagning och tillslut lite godis :) Och man blir faktiskt gladare av att shoppa :D Men det här med skorna. Jag vill ha ett par typ Dr. Martens, men jag hittar inga som inte har allt för högt skaft och inte får mina fötter att se gigantiska ut, och faktiskt är sköna, till ett bra pris. Faan va krav de va, men det är jue måsten för mig. Jag som har komplex för mina fötter kan jue inte ha ett par skor som får mina fötter att se ut som jag vet inte vad. Det bästa egentligen är då högklackade stövlar (åh älskar) men dom kan jag inte heller ha för då får jag alldeles för ont i mina knän så jag knappt kan gå -,- Dr. Martens kanske inte är något för mig trots allt.. Men man kan jue alltid hoppas att nån dag så går man in en butik och så finns dom där, man vet jue aldrig ^^ Men ett par andra skor jag kollade på, och provade som faktiskt var sköna och mina fötter såg ganska bra ut i dom var dom här. Bra pris och dom är snygga :) Ska bara prata med Lea om jag kan få dom också :) Hihi, det blev att ganska långt inlägg, men nu ska jag sluta för jag har fått i uppdrag att göra sallad till maten :) Hoppas ni haft en bra dag och ha en fortsatt trevlig kväll :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha okejokej :P kul att veta vad andra tycker :D



allt bra idag?

2008-11-02 @ 10:57:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0