"Brandövning" i skolan idag.

Idag har jag varit huuur trött som helst, iaf på morgonen. Gjorde klart matten idag och fick väldigt mycke beröm för att jag använde matematiska termer (a) Haha han ba jag kan inte göra annat än att låta dig gå vidare. Åh jag älskar matte, och läraren :) Aja, sen skrev jag lite på berättelsen. Känns väldigt skumt att skriva den eftersom jag skriver om mig själv och mina egna upplevelser fast lite omgjort för att man inte ska fatta exakt vad och vem jag menar.. Men aja, man får hoppas att den blir bra iaf :) Sen är jag glad för att jag inte är lika trög som en viss person som alltid va mycke bättre än mig och typ sköt och skryter om det hela tiden :P:D Hahah sen kollade jag på skor igen efter skolan och ny har jag hitatt ett till par :) Får snackan med pappa och Lea så får vi se vad som händer sen :D
Nu ska jag nog kolla på lite gymnasium och planera inför mässan :) Sen framåt fem ska jag åka på "möte". Det känns skönt att vara där, men att åka dit, tanken att åka dit, varför man ska dit är hur jobbig som helst.. Men jaja, de går över när jag kommer dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0