Allvar och underhållning

Gud vad dagen har varit hektisk :O Vi kom iväg senare än planerat, men de gick bra ändå. Vi började på Jensen, sen Didaktus och sen gick vi på Construction College också, men de va inge vidare. Sen kollade vi på vinterskor, men hittade inga. Sen fick jag skjuts av pappa till mamma, sen käka och sen iväg på bio :) Där träffade jag Sara som skulle se Twilight med hennes kusin :) Pratade lite med henne och sen gick vi in i salongen och såg Madagaskar 2, riktigt kul, men de va nåt fel med mig för jag började gråta typ hela tiden :S Sen på vägen hem också, aja, det va kul iaf :) Jag rekomenderar den verkligen, men kanske inte på bio ;) Sen har jag bara suttit vid datorn, tittat tv och tänkt lite. Imorrn är det sista dagen innan Gamleby, längtar..
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0