Tinky Winky!!! xD

Idag är det fredag och ÄNTLIGEN HELG!!! Skolan va väl okey, fick nåt gjort iaf. Redovisade lite engelska för en gång skull xD Flummigaste utvärderingen, höll på att dö av garv faan xD Men hela utvärderingen satt jag och skakade, och jag vet inte varför :S Frös inte, skakade bara. Kunde knappt skriva. Sen va de lunch, satt ute me Patrik, de va mys. Sen gick jag och gjorde klart min bokanalys. Sen va jag i skolan me Patrik. Helt plötsligt så va jag hur ledsen som helst, och visste inte varför. Satt och skakade då också, eller ja, har skakat typ hela dan.. Det var så hemskt att se Patrik bli ledsen för att jag va de, men jag skulle väl reagerat likadant om de va tvärtom. Sen gick vi nåt varv i skolan och sen mådde jag bra igen :S Pratade me lite folk och så. Sen bad Sara mig att bita henne i armen, konstigt men ja :P Sen skulle hon bita mig och faan va ont de gjorde! Märkena är fortfarande kvar :O Sen tvingade Levent ut oss ur skolan så jag och Patrik åkte till Heron för att gå på bio. Vi såg What Happens in Vegas, med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Den va kul :) Riktigt trevligt va de :D Sen satt vi utanför och flummade lite, trevligt de me. Sen skulle vi åka hem, men hoppade av vid IKEA :P Vi gick runt lite där och tog en fika. Patrik köpte ett gosedjur till mig, så gulligt av honom (tycker jag iaf). Sen åkte vi hem iaf. När jag kom hem hittade jag min fina tumring som jag inte använt på länge plus lite armband :D Har inte gjort så mycke mer ikväll. Dagen var helt underbart rolig :D Har inte några direkta planer för imorrn, mer än att träffa Patrik ;)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0