Tillbax igen xD

Jag är verkligen ingen bra bloggare, visst jag hara varit borta i 3 dar men, nu skriver jag iaf. Jag har alltså varit i Gamleby med hela skolan. Kul va de jue som vanligt. Sljöden gick inte så bra, hkk gick väl sådär...men jag är glad ändå :) Firade valborg genom att gå ner till vårberg som vanligt, träffade karkki, gick och mötte ella, sen mötte vi sara & co. Sen stack dom och jag var kvar me karkki och nina. Sen skulle jag gå hem, men dyngsura fötter, eftersom det är hål på undersidan mina skor =/ Kom hem iaf, gjorde inte så mycke mer den kvällen. Igår va de en ganska slapp dag. Hemma, stack till ella, hem igen, käka middag, träffa patrik, hem igen. Ja, de e väl min torsdag i korthet. Idag har jag ingen som helst aning om vad jag ska hitta på, men nåt blir de ;) Frågan är då bara vad. Nu ska jag lämna datorn och lyssna på lite musik :)
Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0