Shulululu xD

Idag är det Lördag. Vaknade vid 8 och kunde inte somna om =/ Käkade frukost med Sandra och sen hämtade hennes pappa henne. Käkade frukost för andra gången med pappa, conny och lea. Sen satt vi bara och degade. Sen åkte vi och växlade pengar till mig :D Sen skulle vi köpa blommor och jag höll på att frysa ihjäl!! Innan de hände jue de en pinsam sak men jaa..Sen åkte vi och shoppade lite mer. Sen kom vi äntligen hem!! Nu på kvällen har jag jue inte gjort mycke. Min plan för den här dagen var att plugga, har jag gjort de?? NEEEJ!! Och jag har världens skuldkänslor för de :S Hatar att vara stressad!! Nu har jag väldigt tråkigt, de händer absolut ingenting =/ Och männiksor omkring mig mår dåligt men jag vet faan inte vad jag ska göra för att dom ska må bättre :S Ni ska veta att jag finns här för er, ALLTID!! <33 Allt är så upp och ner just nu så jag vet ite vilket håll som är rätt. Jag har ont mitt knä och jag vill faan kapa av de för att slippa alla problem! Men ja, att uppsöka en sjukgymnast kanske är mindre dramatiskt..men de blir faan aldrig av! Jag är så jävla trött på att ha ont hela tiden! Aja, nu har jag avreagerat mig lite..Men har fortfarande grymt tråkigt! Får väl sätta mig och smsa nån för jag orkar inte sitta här längre...
Puss <33

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskling jag mår bra nu iaf, men kan bara säga en sak LONDON LONDON LONDON (fan jag måste vara blåst.. de är väl tre saker? ;) ) .. IAF LONDON LONDON LONDON LONDON !!! habiba har tydligen ingen väska så hon måste köpa en idag XD jag ba jag vet inte om jag har någon heller, har inte kollat .. hon ba !! MEN VI ÅKER OM NÅGON DAG ! KOLLA IDAG OK? XD .. haha jag tror inte jag fattat att vi drar snart.. de är ju så mkt som ska göras innan resan därf kanske resan inte känns så aktuell.. :) PUSS ! Bara jag som kommenterar :) hehe du blir ju glad av de så vrf inte älskling :) !! MEN PLUGGA NU , mina studier vilar på dig åxå du vet !

2008-05-18 @ 12:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0