Och allt slutade i katastrof...

Tänkte skriva lite om igår kväll. Mådde som sagt inte så bra. Patrik ringde senare och sa att han va tvungen att träffa mig. Han cyklade hit, kl. 23. Vem gör de egentligen? xD Iaf, han kom hit. Jag gick ut, och träffade honom vid min port. 20 minuter senare skriker conny från balkongen. Jag kollar på mobilen, 5 missade samtal. Pappa höll på att åka ut och leta efter mig. Mamma stog på jobbet och hade ingen aning om vart jag va. Jag fick ganska grov utskällning av både mamma och pappa. Vi sa hej då och han cyklade hem. När jag kom hem va Conny på mig också. Det var de minsta jag behövde just då. Fick tröst av Patrik via sms, sen kunde jag sova. De va de som hände igår alltså xD
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Assnygg header! :D

2008-05-29 @ 21:21:15
URL: http://sundancekidd.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Kväll!
Hoppas du haft en bra dag idag :)

2008-05-29 @ 21:24:54
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0