Nu håller jag på att tappa byxorna!

Idag är det lördag, väldigt trevlig dag blev det :) Var väldigt trött hela dan. Vid fem gick jag till Brunna och mötte Patrik. Vi skulle hem till honom och se på film. Titanic blev det, jävligt bra film alltså :) Fick lite käk också, och det är jue alltid gott :P När filmen va slut satt vi bara och myste en stund, sen upptäckte vi att klockan va mycke så jag va tvungen att gå. Han brukar följa mig till Brunna, men nu var han väldigt snäll och följde mig enda hem :D Vi pratade om allt möjligt, kul som faan va de xD Sen stog vi utanför min port ett tag och de va några ungar som kastade korv på ett fönster xD De va väldigt underhållande kan jag säga :P Haha, så vi stog och hade väldigt roligt och garvade åt barnen xD Sen va jag tvungen att gå upp. Jag va väldigt sen, men hade ringt mamma innan och sa att jag skulle bli sen så, de va lugnt ;) Nu sitter jag och försöker att inte kolla på Ondskan, den är så hemsk! Aja, orkar inte skriva mer nu.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0