Kaos :S

Dagen började väl inte på bästa sätt, mamma kom hem och gav mig en utskällning i 20 minuter, och under tiden fick jag inte fram ett ord. Sen bestämde sig mitt öga för att rinna, så det kändes som att grät, men bara på ena ögat. Gjorde typ ingenting på förmiddan, satt bara och tänkte på de ena och de andra. Lunch, tacos, men jag va inte ens hungrig. Förmodligen pga alla tankar som snurrade runt i mitt huvud. Möte inför vandringen va de på eftermiddan. Sen gick vi upp och jag snackade lite med SaraA, jag behövde verkligen snacka av mig lite. Sen kom Patrik typ halv 14 eller nåt xD Så vi satt och snackade lite med honom. Sen va de idrott med Mohammed och Alex. De va ganska kul, även om jag kände mig hur löjlig som helst när jag stog där och slog i luften xD Sen skulle vi ha spets, men Erik, som ska SLUTA!! :'(, hade dragit. Så, det blev inget. Satt me Patrik i Skäris. Och då va jag inte lycklig direkt, jag var jätteorolig för vad mamma skulle säga när jag kom hem om igår, ännu mer utskällning. Sen svimmade Sara som satt bredvid med Redda och Suraj. Dom tog hand om henne och jag och Patrik följde med. Sen kom Alex och Mohammed och tog hand om henne. Jag va tvungen att gå och Patrik följde med. Och han är faan den mest omtänksamma person jag någonsin träffat! Han såg att jag va ledsen, och jag förklarade jue att jag va orolig för vad mamma skulle säga. Vad gör han? Han erjuder sig att följa med :D De ville jag jue självklart att han skulle :D Vi kom hem, hälsade på mamma, och satte oss i mitt rum en stund. Sen skulle jag käka och han skulle gå så vi sa hej då och så. Självklart hade jag utegångsförbud idag så jag har suttit hemma och tråkat hela kvällen :/ Faan va jag ville ut hela tiden, när jag inte får! Aja, ska nog sluta skriva snart men först:

VARFÖR SKA ALLA BRA LÄRARE SLUTA I KSAB?! VLADIMIR, ERIK, ZORAN ÄR DE ENDA SOM JAG VET JUST NU. jAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! VI BYTER LÄRARE OFTARE ÄN MAN BYTER STRUMPOR (okey, rejäl överdrift men ni fattar!!) JAG BÖRJAR SERIÖST FUNDERA PÅ ATT BYTA SKOLA NU...

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom förstör vår skola, jävla töntar.

2008-05-30 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0