Jag är starkare än du..

Ja, då sitter jag här igen. Eller ja, jag har suttit här hela tiden sen de förra inlägget men ja, ni fattar ;)
För en stund sen kände jag mig grymt sårad, utan direkt anledning (ni som vet, ni vet). De gjorde så ont, men Patrik fick mig att må bättre. Nu har jag insett de som folk länge försökt få mig att inse: Jag bryr mig alldeles för mycke om vad folk säger och skriver. Nu har jag insett att jag faktiskt inte måste lyssna eller läsa, för de har jag alltid känt förut. Men nu vet jag, jag behöver inte de, jag blir bara mer sårad. I de här fallet är det för att jag ska bli sårad. Men nu vet jag att jag inte behöver bry mig, för jag är starkare än så. De insåg jag idag, med hjälp av dig Patrik. Tack!
Ja, jag har redan blivit bättre på att skriva djupare :P Låter jue som värsta talet faan xD
När jag sitter här funderar jag på vad faan jag ska göra med mitt hår. Jag e så jävla trött på de, och dessutom börjar de bli dags att klippa de. Jag funderar på att klippa de kortare och tona det brunt, men är inte säker. Förslag någon?
Klockan är snart halv 12, jag ska vara uppe till typ 2, så jag blir tillräckligt trött så jag kan sova vid typ 18 imorrn, för att kunna gå upp 2.30 på tisdag morgon när jag ska till London. Så ja, nu kollar jag på nån skitdålig film och lyssnar på musik. Har ganska tråkigt, vet inte vad jag ska göra =/  Jag kommer nog på nåt snart men vad ska jag göra nu? Aja, jag fixar väl till lite bilder eller nåt :P Fuck! Jag har en hemtenta att lämna in imorrn, och jag har inte ens börjat :O Helvete!! Aja jag får väl börja nu...
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0