Ingen vidare bloggare här inte!

Ja, man kan verkligen inte kalla mig någon bloggare eftersom jag är så seg på att uppdatera, men jag ska försöka bättra mig! Igår hade vi orientering, de gick väl bra. Började kl.11 och sen gick vi till "skogen" bakom Kungens Kurva. Vi fick springa två och två så jag sprang me Patrik. Vi kom tillbaka efter 2 timmar, men vi hittade alla kontroller :P Sen va han tvungen att springa ut och leta efter Redda och Suraj, så jag satt och väntade med Claudia. Sen kom dom tillbaka och vi gick hem. Fick skjuts hem av mamma, very najs ;) Senare på kvällen smsade Ella och bad mig komma över. Kvällen blev kul och vi käkade som faan xD Idag gjorde vi ingenting, mer än sov xD Sen åkte jag hem och käkade och tråkade ett tag och sen stack jag ner till Brunna och träffade Patrik. Sen blev de kallt så jag gick skakande hem, så jävla kallt va de! Nu har jag typ bara tittat på ESC, men typ alla låtar suger och jag bryr mig inte speciellt...

Imorrn är de mors dag, vilket jag helt hade glömt bort :O Sen på måndag är de GRÖNAN!!! Fy faan va kul de kommer bli!! De va typ 2 år sen jag va där sist... Faan vilka sugigt inlägg de blir här nu då men...aja..
Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0