I miss You..

Mår faktiskt inte så jättebra just nu. Jag vet inte riktigt varför men jag gör bara de.. På tisdag åker jag till London, de kommer jue bli skitkul, men ser inte direkt fram emot de. De är liksom bara en resa, inget att se fram emot. Ni som inte ska åka tänker jue säkert inte så men jaa.. Vill åka men de skulle inte göra så jättemycke om jag stannade hemma, nästan så känns de.. Jag ska jue självklart åka men ja, så känns de. Men jag ska ha kul i London, inte tänka på annat..
Idag har jag inte gjort så mycke, typ städat och kommit hit till mamma. Nu sitter jag och gör typ ingenting, lyssnar på musik och chattar lite me karkki men inge mer. Har rätt tråkigt...Ska vara uppe länge idag för att jag ska kunna somna tidigt imorrn. Så jag kommer förmodligen skriva nåt senare, kanske något djupare...eller nåt :P Aja, hörs sen ;)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0