Gröööönan!!

Idag va de Grönan med skolan, så jäkla kul!!! Innan åkte jag till Sandra för att plugga lite men de gick inte så bra så jag provade att platta mitt hår för första gången i mitt liv!! Åh jag älskar de, så jag funderar på att köpa en. Några förslag på nån bra och hyfsat billig?? Sen käkade vi glass och kollade på utsikten över Stockholm, så jävla fint! Sen stack vi och mötte skolan i Skäris och sen till Grönan. Vi kom väl dit typ 4 eller nåt, sen va de bara att börja åka :D Åh fy faan, ni skulle sett Zoran åka Jetline, de va faan roligare att se och höra hans reaktioner än själva åkturen xD Åh de hände så jävla mycke den här dan så de e faan inte sant! Sista timmen va jue helt otrolig, faan va vi röjde alltså xD Alla på Grönan vet vilka Kunskapsskolan i Skärholmen e mu iaf :P Sen skulle vi åka hem, höll på att somna på både bussen och t-banan, så trött va jag. Nu sitter jag här med ont i fötterna, knät, halsen efter allt skrikande och lite huvudvärk. Men de får man ta om man fått en sån här underbar dag på Grönan. TACK ALLA!! <3<3<3 Imorrn är vi lediga, tackar faan för de, annars skulle jag och förmodligen många andra vara gaanska döda xD Vi har egentligen hemstudiedag för att göra hkk-efterarbete men jag råkade glömma de i Claudias väska så jag får väl göra de på onsdag typ. Om jag orkar pluggar jag imorrn, men jag får se. Jag måste jue definitivt men...kanske hittar på nåt annat xD Nu ska jag nog surfa lite på nätet och sen ska jag nog sova. Godnatt allihopa, och tack alla för en helt underbar dag och kväll!! <3<3<3
Puss <3

Kommentarer
Postat av: almasa

aa de va så ägande :d

2008-05-27 @ 00:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0