Faan va smart du e Anneli!

Idag är det söndag, veckans typ tråkigaste dag. Men jag gjorde iaf lie nytta: Jag städade mitt rum, ordetligt! De tog typ 4 timmar...Sen lämnade vi Jonte hos Sven och sen har jag inte gjort så mycke mer. Jag har börjat på uppdraget, som måste göras klart idag. De går inge vidare men kommer ändå bara få VG så jag bryr mig inte... Imorrn ska jag till Sandra och plugga lite svenska..tråkigt men de måste göras. Planen som vi gjorde har inte alls gått nå vidare för min del. Jag kommer faan få IG i spanska och sänka mig i resten av ämnena.. Jag kan bara föreställa mig föräldrarnas blickar när dom ser betygen... Faan, ingen vacker syn alltså.. Snart är de över, skolan. För de här läsåret bara men iaf. Slut på all press, allt jobbigt. Jag har bara 5 dagar kvar som jag måste vara i skolan. 16 dagar kvar innan skolavslutningen, helger inräknade. Faan va skön de kommer bli! Jag längtar som faan!

Imorrn är det då dags för grönan. Skolan bjuder på allt, inträde, åkband, mat. Så jävla najs. Jag har jue då inte vart på grönan på 3 år så jag kommer väl se ut som ett litet barn i en godisbutik xD

Sen vill jag göra nåt med mitt hår, för jag är så trött på de som de e nu. Hur vet jag inte, vill bara ändra de på nåt sätt. Kom gärna med förslag :) Aja, nu ska jag inte tråka ut er alldeles för mycke :P
Puss <3


Kommentarer
Postat av: almasa

ja tror du skulle passa skit bra i kastanje/choklad brunt hår, och rak o rätt så tunn lugg om du förstår vad jag menar ?
Det skulle bli skit snyggt :)

2008-05-25 @ 22:26:47
Postat av: Anneli

Ah tack :) Vet inte om rak lugg skulle funka på mig, jag har prövat förut men eftersom mitt hår inte är rakt så tror jag att de bara skulle se konstigt ut :S Men färgen ska jag fundera på, tack :D

2008-05-25 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0