Everytime our eyes meet, this feeling inside me, is almost more than I can take...

Jaa, jag vet att jag är seeg på att blogga men har verkligen inte haft ork eller lust att skriva nåt.. I torsdags va de skola. Gjorde inte så mycke, hade liksom ingen lust. Massa lektioner på eftermiddan och sen idrott. Cricket blev de, de va faktiskt ganska kul men krångligt :S Sen stack jag och Sandra och käkade och sen va de bara och sätta sig på Biblan och plugga. Kom hem vid halv 19 typ. La mig bara i sängen, orkade inte göra nåt annat. Har verkligen varit trött hela veckan. Sen efter typ en timme märkte pappa att jag va hemma... Ja, gjorde inte så mycke mer den dagen... Igår då? Ja, då va de fredag. Satt bara och snackade istället för att plugga.. Sen va de lunch och sen tillbaka till skolan för att redovisa lite matte. De gick jättedåligt... Kunde inte ens första frågan som va en ganska enkel ekvation (de fick jag reda på sen, men när jag satt där...Shit!) Ska komplettera på torsdag, hoppas de går bättre då. Måste plugga lite matte i helgen med andra ord.. Sen stack jag hem. Skitfint väder men ändå satt jag bara inne... Hade verkligen inga planer alls för kvällen, för jag orkade inte plugga och ja.. De blev hemmakväll med pappa och lea. Satt mest och smsade med sandra och patrik men ändå.. Idag bli de plugg med Sandra. Vaknade tidigt, helt av mig själv, men är verkligen jättetrött! De e väl för all stress och alla tankar som inte kan sluta snurra runt i huvudet.. Nu sitter jag och nästan gråter och lyssnar på Amazed. Vet liksom inte varför, jag bara gör de. De e jue en helt underbar låt <3 Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än:
Jag saknar dig...
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0