Du! Hej!

Jag vet inte vad jag ska känna, jag ska åka till London men jag är inte ens glad. De e jobbigt för jag vet hur många som skulle vilja byta med mig. Idag har jag varit i skolan, va skitpigg även fast jag bara hade sovit i 4 timmar, men jag va bara övertrött xD Efter skolan redovisade jag matte med Sandra. Den redovisningen blev jue speciell, eftersom Vladimir sa att han älskar mig :O Men han driver jue bara men ändå :P Sen åkte jag hem med Patrik för vi skulle kolla på film. De blev jag som kollade på filmen och Patrik sov xD De va mysigt ändå :P Sen visade han mig VÄRLDENS FINASTE UTSIKT!! Sen började de regna så vi gick. Nu har jag inte gjort så mycke. De känns som att jag har hundra saker att göra inför resan men jag vet inte vad... Jag är inte ens trött... Skriver när jag kommer tillbaka
Puss <3


Kommentarer
Postat av: VELASQ.

hur mycket du än tänker på hur tråkigt det blir i london, försök har kul iallafall lite kul för mig^^ du kan spana efter finfina killar ÅT MIG, haha =) Hoppas du har kul där borta!

2008-05-19 @ 21:04:31
URL: http://velasquezsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0