Cause even when I dream of you, the sweetest dream would never do..

Gårdagen var väl okey. Jag och Sandra gjorde klart svenskan och lite kurs. Sen gick vi och köpte glass och myste i solen :) Kvällen var inte den bästa..många tårar spilldes.. Idag var de städning som gällde. Sen stack jag och träffade Patrik, de va så länge sen sist. 4 timmar senare är jag hemma igen. Middag me pappa och nu sitter jag här. Lyssnar på I Don´t Wanna Miss a Thing och halvglor lite på TV. Imorrn är de hemstudier som gäller för mig. Har hundra saker att göra! Fotoprojektet ska lämnas till Zoran på onsdag och jag har inte ens börjat fota, jag har inte ens någon idé om vad jag vill göra! Stress, stress, stress! Åh hatar att vara stressad! Och ont i ryggen har jag också =/ Faan... Aja, helgen började okey, var helt fruktansvärd i mitten och ganska bra nu på slutet. Mina ögon svider så jag ska nig sluta skriva nu.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0