Back from London!

Nu är jag tillbaka från London, eller ja, jag kom hem igår men orkade inte skriva då. Så jag gör de nu:
Tisdag kom vi dit. Samling kl.03.50. Buss till Skavsta flygplats. Faan va nervös jag va, eftersom jag inte har flygit förut. Tro mig, jag kramade sönder Karkkis hand xD Sen flög vi iaf. Vi kom dit och sen åkte vi tåg och tunnelbana till vårt hotell, som var skitkasst. Sen åt vi och kollade på staden, typ Big Ben osv. Sen shoppade vi lite och sen åt vi igen.
Onsdag så skulle vi till skolorna och hälsa på. De va ganska kul. Sen åkte vi till Hampton Court, de va inte så kul eftersom alla blev så osociala. Sen shoppade vi lite till och åt. Senare på kvällen så gick vi ut med lite folk. De va skitkul!!! Vi kom hem typ vid 1 på natten xD Men under kvällen fick jag världens hemlängtan, världens ångest. De va jättejobbigt, men Karkki tröstade mig lite. Men ville ändå hem, men hade inte ångest. Tack sötnos :)
Torsdag så var de dags att åka hem. Packa och sen iväg till flygplatsen. Flygresan hem sög, men sen va vi äntligen i Sverige :D
En väldigt kort sammanfattning, bilder från resan finns på bla. min bilddagbok: http://nalleli100.bilddagboken.se
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0