Åh dummer!

Idag va de då hemstudiedag, men de blev inte mycke studier inte. Satt hemma och tråkade hela dan, sen gick jag och tittade när pojkarna spelade fotboll. Sen la jag och patrik oss och sov på gräset, och somnade faktiskt. Iaf jag :P Sen vaknade vi och jag hade verkligen ont ÖVERALLT! Min rygg va lite svullen från igår innan men nu hade jag ont i typ hela kroppen, men de gick över. Sen gick vi och käka och sen ut igen. Mamma dampade lite på mig för att jag kom typ 40 minuter senare än va jag skulle men ja. Jag kom hem iaf, men en skadad fot. Gjorde illa den precis utanför huset typ, faan va klantig jag är alltså :P Imorrn är de skola, bläää. Har inte varit i skolan på över en vecka nu. Faan va skönt de ska bli med sommarlov alltså!! Jag är stressad som faan men jag kan faan inte vara lyckligare än vad jag är nu :D Tack alla som gör mig lycklig! (Ni som vill ta åt er, gör de!! Ni vet nog själva om ni gör mig lycklig :D )
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0