7 dagar i skolan kvar..

Idag är det äntligen fredag! Har inte pluggat nånting idag, för har verkligen inte orkat, för att jag är stressad över att jag har så jävla mycke plugg, vilket gör att jag måste plugga ännu mer men jag orkar inte och så blir det en ond cirkel... Jippi för mig..not.. På eftermiddan så satt vi och snackade lite me zoran och hade lite skoj :P Sen satck jag och Patrik hem till mig och kollade på film. Den stackarn va så trött att han somnade när filmen va slut, men de gjorde inget :) Sen skulle jag gå och möta Sandra men hon är seg så fick sitta och vänta på henne i en kvart. Sen käkade vi och nu sitter vi här, eller jag sitter vid datorn och hon smsar :P
Åh nu är de inte långt kvar till jag ska till London! Faan jag ska äntligen få flyga! :D Fy faan va roligt de ska bli!
Känner att jag måste skriva av mig. Har ni känt att ni verkligen stör er på någon eller vad någon gör, och ändå bryr ni er så himla mycke att de till slut blir jobbigt? Så känner jag just nu men ja...vad kan jag säga? Ni som förstår förstår. Nu skrev jag inte av mig så jättemycke men :P
De konstiga är att även fast jag är hur stressad som helst och stör mig på människor, så är jag väldigt glad :) Aja, nu ska jag inte låta Sandra sitta ensam för länge xD
Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Texten blev jue bra iaf XD även om du kom av dig pga mig mig mig XD.. haha har tråkigt just nu samtidigt mår jag inte såå bra =/ PUSS

2008-05-17 @ 20:06:48
Postat av: Me again..

Glömde bara säga LONDON ÄLSKLING =D .. haha vi DELAR hotellrum ! .. jag säger detta en gång till så du inte glömmer "TA DET LUGNT MED ENGELSKA FRUKOSTEN" - MÄKTIG :D (you'll find out soon) (please start speaking english ! we are going there you know so you have to start sometime..)PUSS

2008-05-17 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0