The Next Big Drummer?

Jaaa...då var det måndag igen och ny vecka :/ Iadg va de skola, och jag satt och spelade trummor i en halvtimme, de va väldigt najs ;) Sen gjorde jag väl inte så mycke mer i skolan...sen käkade vi och gick runt i centrum med sandra och ella. Sandra hittade ett par pumps som hon ska köpa på torsdag för sitt allra första egna barnbidrag, najsigt värre :D Sen åkte jag och ella till henne och vände för att jag skulle till pianot. Jag kände verkligen inte för att spela idag men, vad gör man?? Spelade iaf, och sen åkte jag hem. Mötte lea vid dörrn, hon kom från läkaren. Hon har tydligen lunginflammation och en svullen halsmandel, inte så najs :( Sen har jag väl inte gjort så mycket mer...nu ska conny få tillbaka datorn ;)

PUSS <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå första eget barnbidrag? ska hon köpa dom för hela sina pengar elle?

2008-03-17 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0