Smile baby, smile

Idag hade vi tråkig föreläsning om konfliktanalys. Sen hade vi kul engelska, även om han pratade med niorna om deras nationella prov i typ en halvtimme. Sen skulle vi skriva om en betydelsefull händelse i vårt liv. Sen var skoldagen slut. Åkte hem, tog lite egopics (börjar bli en vana nu :P) och sen åkte vi och hämtade jonte på dagis. Hem och käka och sen på kör, alltid lika kul :) Åh vi ska till Göteborg snart!! Så himla kul alltså! Sen hem och intervjua mamma (skolarbete). Skulle egentligen pluggat mer men orkade verkligen inte. Så de blev mys i soffan i stället ;) Nu kollar jag på Grey's anatomy och funderar på att ta en kopp kanelte...hmm...

Imorrn e de torsdag, och vi har världens tråkigaste idrottslektion: PINGIS!! De e faan de tråkigaste man kan göra på en idrottslektion!!! Sen ska jag och vladimir gå igenom mitt prov i matten, yeay :)

Känner att jag måste skriva av mig men vet inte vad jag vill skriva här...men jag vet inte riktigt vaad jag ska skriva heller...vet liksom inte varför jag känner mig ledsen...de e bara en fet jävla klump i bröstet som inte vill försvinna...känner mig som en liten sorlig figur nu men...de e väl som man säger, ler man bara så tror alla att man mår bra...

Hoppas ni inte blir för deppiga nu eller så..
Puss <33



Faan va sugen jag e på chai latte nu alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0