Sleepy sundays

Jaha, då va de söndag igen. Den här söndagen har inte vart såå tråkig som den va förra veckan men söndagar är nästan alltid tråkiga. Idag har jag vart så himla trött och bara degat i soffan. Sen åkte vi och lämnade Jonte hos Sven och sen fortsatte jag med mitt degande i soffan ;) Nu kollar jag på Wallander, och nu ska de bli nyheter, de e det tråkigaste med filmerna på 4:an. Sitter och smsar me Sandra och är väldigt sugen på rostade mackor...

Imorrn ska jag åka till pappa och vara där i en vecka frammåt, och kommer inte kunna lägga upp några bilder, eftersom de inte funkar att ladda in foton på vår dator där :( Hoppas vi får reda på vad som hände med Affe :'(

Hare gött, puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0